سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه افزایش سرمایه 50 و 22 درصدی کیسون و سبحان انکولوژی + زمان

نظر

برنامه افزایش سرمایه 50 و 22 درصدی دو شرکت فرابورسی
دو شرکت فرابورسی کیسون و داروسازی سبحان انکولوژی برنامه افزایش سرمایه 50 و 22 درصدی را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت کیسون که که از 18 آبان سال گذشته در انتظار ارتقا به بازار دوم معاملات فرابورس به سر می برد و در 5 شهریور سال جاری برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی را اعلام کرده بود برای بار دیگر،در نظر دارد با افزایش سرمایه 50 درصدی سرمایه فعلی را به 576 میلیارد تومان برساند.

"کیسون" 384 میلیارد تومانی در صورت موافقت سازمان بورس تهران، این تامین مالی را از 2 محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی جهت افزایش توان مالی و اصلاح ساختار مالی صورت می دهد.




همچنین داروسازی سبحان انکولوژی که زیرمجموعه 61.8 درصدی گروه دارویی سبحان محسوب می شود، درصدد است در صورت موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه 22 درصدی، سرمایه فعلی را از 45.1 به 55.1 میلیارد تومان برساند.

تامین مالی 10 میلیارد تومانی "دسانکو" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اصلاح ساختار مالی از طریق جلوگیری از خروج سرمایه در گردش و افزایش سودآوری انجام می شود.

زمان مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده 8 شرکت مشخص شد

 
6 شرکت در بازار بورس تهران و 2 فرابورسی زمان برگزاری مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت های بورسی و فرابورسی قند مرودشت جهت دوره مالی منتهی به تیر، نیروکلر و سرمایه گذاری صنعت بیمه برای اتمام سال مالی منتهی به شهریور سال جاری، قند ثابت خراسان و سرمایه گذاری وثوق امین برای دوره مالی منتهی به تیر سال 96 ،زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کردند.

همچنین 3 شرکت بورسی و فرابورسی تامین ماسه ریخته گری،بیمه حافظ و قند نقش جهان جهت انتخاب اعضای هیئت‌مدیره به مجمع عادی بطور فوق العاده می روند.

قند مرودشت: ساعت 10 روز شنبه 27 آبان در انجمن صنفی کارخانه های قند وشکر ایران

قند ثابت خراسان: ساعت 15 روز سه شنبه 30 آبان درمحل شرکت

نیروکلر: ساعت 10 روز یکشنبه 21 ابان در هتل بزرگ تهران 

سرمایه گذاری وثوق امین: ساعت 10 روز شنبه 20 ابان در مرکز فرهنگی و رفاهی آموزش و پرورش منطقه 3 

سرمایه گذاری صنعت بیمه: ساعت 8 روز شنبه 18 آذر در پژوهشگاه صنعت نفت

تامین ماسه ریخته گری(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 10 روز دوشنبه 22 آبان در دفتر مرکزی

بیمه حافظ (مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 10 روز چهارشنبه 24 آبان درخیابان شریعتی- خ ظفر- خ صبر- نبش کوچه شادی- پلاک 8

قند نقش جهان(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 11 روز سه شنبه 16 آبان درمحل کارخانه

تغییرات مدیریتی در شرکت وابسته به سازمان بورس / معرفی اعضا جدید

مدیرعامل جدید و دو عضو هیات مدیره شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جدید ترین تغییرات مدیریتی در بازار سرمایه ، مدیرعامل و 2 عضو هیات مدیره شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس (وابسته به سازمان بورس که از سال 83 تاسیس شده)  از دو سه هفته پیش به طور همزمان تغییر کردند و جانشینان این سه عضو معرفی شدند.

به این ترتیب، یاشار فروهر که از آذر 94 مدیرعامل و عضو هیات مدیره این شرکت بود، بعد از دوبار استعفا (از حدود 6 ماه پیش) راهی یکی از شرکت های خودرویی شد. وی از مدیران اسبق شرکت ساپکو و عضو هیات مدیره شرکت تجارت الکترونیک پارسیان بود.

محمدجواد فرهانیان و شهاب الدین شمس نیز که از دو سه هفته پیش مدیر عامل یک شرکت مشاوره سرمایه گذاری و شرکت سرمایه گذاری شده اند ، به دلیل رعایت مقررات بازار سرمایه و عدم امکان حضور مسئولین نهاد ناظر در شرکت های تحت نظارت سازمان بورس،  از شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس خداحافظی کرده اند.

با این تغییرات، یاسر فلاح مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و رئیس هیات مدیره این شرکت ، به عنوان مدیرعامل جدید به همراه محمدعلی شیری زاده و محمد عطایی ، مدیران حقوقی و انتظامی و نظارت بر کارگزاران سازمان بورس در ترکیب هیات مدیره قرار گرفتند.